17 Aralık 2009 Perşembe

Persepolis (Siraz)



Aslanli Kapi

Zerdust tanrisi Ahura Mazda


Sirazda ikinci gun. Aksam bekledigimden serin oldugu icin cadirda biraz usudum. Sabah planladigim uzere Persepolis'e dogru yola ciktim. Yaklasik bir bucuk saatte vardigim Persepolis'de birkac saat dolasdiktan sonra Siraz'a dondum. Terminalden Yezd'e aksam otobusune bilet aldiktan sonra cadirimin bulundugu parka geri dondum. sirazda gecirdigim iki gun boyunca cadiri ve para, kamera vb. degerli esyalar haric butun esyalarimi cadirin icinde birakip geziyorum. Insan trafiginin hayli yogun olmasina ragmen hicbir sorunla karsilasmayacagimi dusunmustum ve bekledigim gibi de oldu. Hindistan'da ayni rahatligi yasayacagimi sanmiyorum ancak Iran'da gecirdigim sure boyunca guvenlik yonunden son derece rahattim. Biraz halsiz hissettigim icin gunun geri kalanini parkda dinlenerek gecirmeye karar verdim. Yarin Yezd'i gezip Tahran'a donmeyi ve iki uc gun Tahran'da ki evimde enerji depoladiktan sonra Hindistan macerasina baslamayi planliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder